Naam­creatie

What's in a name

Een goede naam is de basis van jouw merk. Het moet passen bij de uitstraling en doelgroep van je bedrijf of product. Maar hoe kom je tot zo’n naam? Geen zorgen, wij helpen je graag bij het bedenken van een pakkende en unieke naam.

Een goede naam is belangrijk voor het succes van je merk of product. Het is namelijk het eerste wat mensen zien en horen wanneer ze met jouw bedrijf of product in aanraking komen. De naam moet als een ‘match made in heaven’ zijn met de uitstraling en doelgroep van je bedrijf, en ook nog eens blijven hangen bij je doelgroep. Dus, het is echt belangrijk om hier goed over na te denken en de juiste naam te kiezen.

Waarom een pakkende merknaam

 Een aantal belangrijke punten zijn.:

  • Herkenbaarheid: Gemakkelijk te herkennen en (heel belangrijk) te onthouden.
  • Sterke positionering: Helpt je om je te onderscheiden van de concurrentie.
  • Creëert bepaalde indruk: Roept een gewenst imago of gevoel op bij consumenten.
  • Verhoogt de waarde van je merk: Een sterke merknaam genereert positieve associaties en loyaliteit.
Een mindmap maken voor het bedenken van een merknaam.

We denken graag met je mee

Gelukkig hoef je niet in je eentje te brainstormen over die fantastische naam! We hebben zowel interne als externe experts die hun krachten bundelen om jouw merk of product naar een hoger niveau te tillen. Samen analyseren en creëren we een naam die niet alleen opvalt, maar ook blijft hangen bij je doelgroep. Dus waar wacht je nog op? Laat ons je helpen om die naam te vinden waar je naar op zoek bent!

Tijd voor koffie?

Neem gerust eens contact op met Harold om onze aanpak voor jou te bespreken.

Vul hieronder je gegevens in